niedziela, 23 sierpnia 2009

Dr Piotr Bein o niebezpiecznych szczepionkach






4 komentarze:

  1. Pan Piotr uświadomił mi dlaczego cały czas nas szczepią. Już wiem że chodzi o zarażanie nas wirusami, aby później podawać na nie leki. I tak oto przemysł farmaceutyczny się napędza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tutaj już chyba nie chodzi, aby zbić kasę na ludziach kupujących leki , ale żeby przerzedzić całą populację przez wszczepienie ludziom wirusa.Gdy ludzie zaczną chorować, inni sami pójdą do szczepień, wierząc, że dostają lek. może faktycznie niektóre szczepionki będą go zawierać dla uśpienia czujności. Ale to bęzie raczej kropla w morzu.

    OdpowiedzUsuń
  3. DrPiotr Bein to bardzo szlachetny czlowiek ktory przejmuje sie ludzkoscia bardzo wielkie dzieki mu za to iz powstaly takie filmiki z nim w roli glownej w ktorych uswiadamia nam niebezpieczenstwo sytuacji

    OdpowiedzUsuń
  4. co najgorsze jestw tym to tylko to..... ze ludzie zbydlecieli i bedziesz mu mowil ze chce nas otruc
    z chipowac przeciez to jest juz w srud nas..e tamm co ty nam tu bajki w stawiasz.. ale jestem oszolom tak tak ja nie jestem swinia tylko istotom myslaca a nie przezuwam jedzenie i wydalam
    co mi potym ze ma wyksztalcenie jak jestem niewolnikiem swoich prymitywnych zachcianek.stop sto stop do roboty motlochu wyksztalcony na uslugach globalistow ale ale ale bezemnie. nasfiedania......

    OdpowiedzUsuń